Tisdag





Idag känner jag mej nyttig, Eva drog med mej å Hugo ut på en promenad..
De va mottigt i början men sen när vi kom hem så va de helt underbart.. tack Eva!

Idag ska vi åka in till skövde och handla presenter till Cassandra...
Min lilla tjej fyller verkligen tre om knappt en vecka, om fem dagar för å vara exakt.. :)
shit va tiden går... Åh på fredag är det tre år sen mitt vatten gick med henne (onödigt vetande)
gah!! man blir nästan lite rädd för att tiden bara går sååå fort...

Oj oj oj.. kan nästan känna att tårarna kommer när jag tänker på den här tiden.. (lyckliga tårar)

Vad hade jag gjort utan mina barn?
Vart had ejag varit i livet?
hade jag fallit tillbaka i mitt gamla levnads mönster?

Frågor som jag egentligen inte vill ha reda på men kan inte låta bli att tänka på de...

Nä nu blir de till att mata Älskade Hugo sen röja i frys å kyl, ska ju fylla på med nytt i dag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0